Invitasjon til generalforsamling den 5. juni er nå sendt ut på e-post. Påmeldingsfrist er onsdag 27. mai 2026. Husk å trykke på knappen «Send inn påmelding» når du er ferdig. Påmeldingen er ikke komplett før du har mottatt automatisk generert e-post. Dersom du ønsker å melde på flere medlemmer samtidig, trykk i tillegg på «Meld på flere» og skriv inn deres navn, før du lagrer påmeldingen. – Kun klubbens medlemmer kan delta på generalforsamlingen. Hvis det er spesielle hensyn/allergier som du ønsker å varsle kjøkkenet om, skriv dette inn i navnefeltet i tillegg til ditt navn.Påmelding – generalforsamling 5. juni 2026
